20 Mart 2012

Sinir Depresyon Hacamat

Ben Kahramanmaraş’ın karşı yaka mahallesinden Sedat Avşar
Yaklaşık 10 yıldır devlet hastanesinde, sigorta ve Tıp Fakültesi hastanelerinde sinir ve depresyon tedavisi gördüm sinirsel diyerek bir çok ilaçlar verdiler. İlaçlardan ve Bu tedavilerden herhangi bir fayda görmediğim gibi ilaçlar sürekli olarak uyuttu uyuşturdu uyandığımda ağrılarım tekrar başlıyordu çalışamaz hale gelmiştim gündüz bile 6 saat kadar uyutuyordu kullandığım bu ilaçlar.
Bu da beni ibadetlerimi bile yapamaz hale getirmişti Kahramanmaraş ta gitmediğim doktor kalmadı sonrasında İskenderun da doktorlara gittim, Adana Balcalı Hastanesinde 20 gün kadar yatırdılar. Maalesef hiç bir sonuç alamadım kazandığım 20 milyar kadar da bu tedavi için harcamışım. Ama hala sonuç yok
Baştan sona kadar çekaba girdim filimler çekildim bana söylenen sadece sinirsel hasta olduğum ve sürekli olarak ilaç kullanmam gerektiği ilaçları kullandığımda uyuyor uyandığımda ağrılarım kaldığı yerden devam ediyor sürekli baş ağrısından ölüyordum.
Sinir hastası olduğumdan ilaçların da tesiriyle çevremle de çok sorunlar yaşadım eşimle bile ayrılma ya kadar geldik. Yuvam dağılmak üzereydi artık.

Hayatım berbat bir hal almışken, dualarım kabul olmuş ki Allah’ın bir hikmeti oldu Hacamat ile tanıştım ve sünnet olan bu tedaviyi oldum başımdan hacamat olduktan sonra sanki dünya ya yeni gelmiş gibi oldum, ağrılarım birden gitti, başımdan sanki dağlar kalktı, bedenimde büyük bir hafifleme, beynimde sanki çağlayanlar akmaya, fikirlerim berraklaşmaya başladı, bendeki değişmeden dolayı çevremle ve ailemle olan ilişkilerim de düzeldi, hacamat vesilesiyle dünya ya sanki yeniden geldim,
Bendeki iyileşmeyi gören yakınlarımdan 28 kişiye de vesile oldum onlarda hep dua ediyorlar.
İçtiğim sigaradan da hacamat vesilesiyle kurtuldum artık 500 metre de uzakta içilen sigaradan bile rahatsız oluyorum daha anlatmak isterim ama kısaca bu kadar yeterli
anladım ki Bütün insanların hacamata hakikaten ihtiyacı var peygamber ( sav.) yılda bir kez hacamat olurmuş bizim ise yılda 2 kez olmamız şart bence.
Hacamatı yapan şifa bulmama vesile olan Ömer beyden Allah binlerce kez razı olsun  Ne kadar dua etsem azdır.
Selam ve Dua ile…

Hiç yorum yok: