6 Şubat 2012

Portakal Reçeli


Malzemeler:
5 orta boy portakal
5 su bardağı şeker

Yapılışı da çok basit portakalları patates soyacağının soyun ; acılık olmasın diye













( bu sefer rendeledim, rendelediğim kabukları küçük poşetlere koyup buzluğa kaldırdım kekler için.)
bu daha çok hoşuma gitti değerlendirdiğim için.



Portakalları dilimledim şekerleri üzerine koydum birkaç saat bekledikten sonra kısık ateşte yarım saat pişirdim. 


Portakal Kabuğunun Faydaları


 

Kitap Okuma Rüzgarı 

 

Makbul insan çok bilen insan değildir. Makbul insan Allah katında az da olsa ihlasla, takvayla amel eden insandır. Tabii dengeler yerinden oynayınca, modern toplumda makbul insan kim oldu? Çok bilen insan, çok etiketli insan, çok maaş alan, çok tüketen insan oldu… Oturduğu zaman carcar konuşan, ahkam kesen, entelektüel kapasitesi yüksek insan makbul oldu.


Hiç yorum yok: