19 Temmuz 2010

Eğreltidüzü Yaylası




İşte Mesire alanına geldik, biraz dinlendik sonra,
şu tepeye tırmandık, zirve çok esiyordu.

Çok lezzetli dağ çileği yedik

Yukarıdan mesire alanının görüntüsü


Buradan da Kocaeli’ne bakış

İnerken arka taraftan indik, burası da küçük bir köy herhalde.


Paraşüt kalkış alanı



Güzel, rüzgarlı, nemsiz hava vardı. Ama güneşin ısısı asfalta ayak izlerimizin çıkmasına sebep oldu.


Ve tekrar ilk yerimize geldik çay demlemek için,
çayın tadına doyum olmadı... :)

4 yorum:

Unknown dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

merhabalar inci mercan hafta sonu kartepe eğreltidüzü yaylasında yapılacak yayla şenliklerine katılmayı düşünüyorum fakat tüm çabalarıma rağmen buranın tam adresini bulamadım sizin sitenize yöneldim bu konuda bana yardımcı olrsanız memnun olurum bu arada blog unuz gayet ilgi çekici fırsatım oldukça takip edicem inşallah serdarseras.blogspot

Unknown dedi ki...

merhabalar eğreltidüzü yaylası harita verileri lütfen haritada bulamıyorum

Unknown dedi ki...

Harita bende de yok ama bu yol tarifi
http://www.yol-haritasi.com/
yardımcı olabilir mi ?